Comunicat de presă – 09.03.2011 – Clujenii raman cu gunoiul menajer in fata casei pentru ca Primaria Cluj-Napoca isi favorizeaza clientela politica

PSD Cluj ii avertizeaza pe Sorin Apostu si Radu Moisin ca Primăria Municipiului Cluj-Napoca trebuie administrata conform nevoilor cetatenilor care i-au ales, si nu conform cererilor care vin de la clientela portocalie.

Asa cum am vazut in ultimele saptămâni prin municipiu, in zonele deservite de societatea ROSAL, situatia deseurilor menajere este una dezastruoasa – cetatenii, care de altfel, platesc pentru acest serviciu, raman zile in sir ingropati in gunoi menajer din cauza proastei organizări sau a lipsei de interes a celor care incaseaza banii pentru acest serviciu – un exemplu in acest sens este zona Faget.

„Situatia prezentata si in presa in zona Faget, se repeta si in centrul municipiului Cluj-Napoca, unde, atat pe Bdul 21 Decembrie 1989, cât şi pe Bdul Eroilor, oamenii au ramas fara tomberoane pentru ca municipalitatea a decis ca de zona nu se va mai ocupa Brantner, ci Rosal. Reamintim conducerii portocalii ca sunt situatii in care cetatenii au facut contract cu una dintre cele două firme pana la finalul anului, iar acum ii pune in situatia de a plati si celeilalte. Probabil clientela politica trebuie rasplatita pentru previziunile legate de castigatorul alegerilor de la Primaria Cluj-Napoca din 2012, dar dl Apostu nu are dreptul sa o faca pe costurile si inconfortul cetăţenilor.” a precizat dl Remus Lapusan, presedinte PSD Cluj.

PSD Cluj consideră ca prioritatea autorităţilor trebuie sa fie cetăţeanul si curăţenia oraşului, si nu războiul de interese.

De asemenea, solicităm atat dlui primar Apostu, cât si dlui viceprimar Moisin explicaţii cu privire la autoturismul marca Audi A6 cu numărul Cj 13 TUF care a aparţinut societăţii Rosal, autoturism care, in prezent, este condus de Radu Moisin. Probabil faptul ca dl Moisin a primit „masina de serviciu” de la Rosal l-a determinat ca in momentul in care au existat probleme cu deszapezirea in ultimele saptamani, sa aiba o atitudine a angajatului care isi apara angajatorul – adica sa apere firma Rosal in  defavoarea cetatenilor.

Această situaţie ambiguă dominată de mediocritate profesională şi de posbile conflicte de interese trebuie imediat clarificată şi îndreptată de autorităţile din Cluj-Napoca.

 

Leave a Reply